Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.04.2010 22:28 - Всичко е любов/Everething is Love!
Автор: qnam Категория: Изкуство   
Прочетен: 560 Коментари: 0 Гласове:
0



В.Н.:
Не зная коя си и как ме намери?
Изплува лицето ти бяло от мрака.
Ти само среднощна мечта бе до вчера -
жената, която години съм чакал!
С.К.:
Не зная ти кой си? Видях те и ето
любовната болка през мен премина.
Позна те душата, позна те сърцето -
човекът от моите сънища сини!

Припев:
Беше само мечта
и очакване, копнеж, стон и зов.
Беше само мечта,
но сега за мене всичко е любов! (x2)

С.К.:
Целувам те с поглед
В.Н.:
и още, и още...
В.Н. и С.К.:
Любовната болка през мен премина.
С.К.:
Очаквах те денем,
В.Н.:
сънувах те нощем.
В.Н. и С.К.:
Сега те намерих - недей си отива!

Припев:
Беше само мечта
и очакване, копнеж, стон и зов.
Беше само мечта,
но сега за мене всичко е любов! (x2)
Но сега за мене всичко е любов! 

Живко Колев

Everything is Love!

I don"t know who you are
And how did you find me
Your face have swam from darkness 
You"ve been just a midnight 
Dream until yesterday - 
The woman who such years I had waiting 

I don"t know who you are
I have seen you, and here is
Tender loving pain
Have passed through me
Known you my soul, known you my heart
The man from my blue dreams 

It was only a dream
And expectance, longing, moan and call
It was only a dream
But now for me everything is Love! (2)

I"m kissing you with my look
And more, and ever more
Tender loving pain
Have passed through me
Expected you by day,
Dreamed you at night
Now I have found you,
You didn"t go, dear!

It was only a dream
And expectance, longing, moan and call
It was only a dream
But now for me everything is Love! (2)
But now for me everything is Love!


Тагове:   love,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: qnam
Категория: Поезия
Прочетен: 378347
Постинги: 300
Коментари: 114
Гласове: 398
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930