Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2010 16:34 - Если Вам
Автор: qnam Категория: Изкуство   
Прочетен: 905 Коментари: 0 Гласове:
0



Если Вам прощаться не с кем,
Если некого встречать
В небесах луна без блеска,
Словно круглая печать.

Припев:
Где живешь ты на свете?
Где живешь ты на свете?
С кем ведешь ты сейчас разговор?
Ты прости, что не встретил,
Ты прости, что не встретил,
Не нашел я тебя до сих пор...

Не назначены свиданья,
Не подарены цветы.
В сердце только ожиданье:
Не появишься ли ты?

Припев:
Где живешь ты на свете?
Где живешь ты на свете?
С кем ведешь ты сейчас разговор?
Ты прости, что не встретил,
Ты прости, что не встретил,
Не нашел я тебя до сих пор...

Много раз в один автобус
Мы садились, может быть.
Но мешала только робость
Мне с тобой заговорить.


Припев:
Где живешь ты на свете?
Где живешь ты на свете?
С кем ведешь ты сейчас разговор?
Ты прости, что не встретил,
Ты прости, что не встретил,
Не нашел я тебя до сих пор...

Ако

Ако няма с кого да се разделиш,
ако кого да посрещнеш няма,
в небето луната не ще блести,
сякаш кръгъл печат - голяма.

Къде си ти на този свят?
Къде си ти на този свят?
С кого разговаряш,
прости ми, че не те срещнах,
прости ми, че не те срещнах,
не те намерих до днес...


Срещи без адрес, без назначение
не подарени цветя,
сърцето свито от очакване
не ще ли се появиш.

Къде си ти на този свят?
Къде си ти на този свят?
С кого разговаряш,
прости ми, че не те срещнах,
прости ми, че не те срещнах,
не те намерих до днес.

Много пъти в автобус един
ние сме сядали може би.
Но пречела е свитостта ми
тогава да те заговоря.

Къде си ти на този свят?
Къде си ти на този свят?
С кого разговаряш,
прости ми, че не те срещнах,
прости ми, че не те срещнах,
не те намерих до днес...

08.10.2008г.


И още вариации по темата: инж. Ангел Попов

"Ако никой теб не изпраща
и не знаеш пътя назад
и луната горе блестяща
сякаш блед е кръгъл печат".






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: qnam
Категория: Поезия
Прочетен: 378409
Постинги: 300
Коментари: 114
Гласове: 398
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930