Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2010 13:42 - Tanja Savic - Poludela
Автор: qnam Категория: Изкуство   
Прочетен: 754 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 03.05.2010 13:53


Sedeo je preko puta mene
u kafe baru na peronu
dok cekali smo voz za jug
da krene,zalutali u vremenu

Gledao je negde u daljinu
cinilo se k"o da sanja
od ljubavi do tuge nit je tanka
a moja je ipak najtanja

Ref.
Poludela, za jedan dan
sada zivot dajem ako me se seti
poludela, al" dobro sam
jer to sto srcu prija ne moze da steti

Poludela, za jedan dan
pa ga od tada nocu sanjam vrlo cesto
poludela, al" dobro sam
i u grudima mu cuvam jedno mesto

Rekao je tiho dovidjenja
i pruzio mi ovlas ruku
sa tom se slikom svakog jutra budim
na jastuku, na jastuku

Put me vodi na sve cet"ri strane
al" ko za inat nikad vise
tamo gde jos jedna kosa plava
na jesenje kise mirise
Ref


Таня Савич - Полудях

Точно срещу менe той седеше
на перона във бистрото.
Докато чакахме влака за Юг
да тръгне, изгубихме се във времето.

Загледан нейде там в далечината.
Изглежда сякаш Я сънуваше.
От любовта до мъката е нишка тънка,
а моята все пак е най - тънката.

Припев:
Полудях, за един ден
сега бих дала живота си, за да се сети за мен.
Полудях, но съм добре,
което е приятно за сърцето, не може да му навреди.

Полудях, за един ден,
от тогава го сънувам твърде често.
Полудях, но съм добре
и в гърдите си му пазя едно място.

Тихо промълви: „Довиждане”
и ръката даже си протегна.
С неговия лик всяка сутрин се будя.
в постелята, в постелята.

Пътят ме води на четирите страни,
но никога вече така упорито
и все натам, където една коса руса
на есенен дъжд мирише.

 






Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: qnam
Категория: Поезия
Прочетен: 377792
Постинги: 300
Коментари: 114
Гласове: 398
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930