Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2010 13:51 - Un Amore Grande - Peppino Gagliardi
Автор: qnam Категория: Изкуство   
Прочетен: 782 Коментари: 0 Гласове:
1



 
Un amore grande,
grande come il mondo.
Mi portavi la bellezza di un mattino,
un sorriso nei miei occhi,
un sorriso che oramai non c"e piu.

Eri un amore grande,
grande piu del mondo.
Cancellavi
con un attimo di vita
tutto il triste mio passato
come all"alba nasce
un giorno dalla notte.

Prima c"eri tu,
oggi quante notti passo ad aspettare,
quanti versi improvviso nel sognare
stringendo un cuscino fra
le braccia e rivedo te.

Che eri un amore grande,
grande piu del mondo.
Mi portavi la bellezza di un mattino
un sorriso nei miei occhi,
un sorriso che oramai non c"e piu.

Prima c"eri tu,
oggi quante notti passo ad aspettare,
quanti versi improvviso nel sognare
stringendo un cuscino fra
le braccia e rivedo te.

Che eri un amore grande,
grande piu del mondo.
Mi portavi la bellezza di un mattino
un sorriso nei miei occhi,
un sorriso che oramai non c’e piu.



Една голяма любов - Пепино Галиарди

Една голяма любов, голяма колкото света,
носеше ми ти в утрото красотата,
усмивката в мойте очи, усмивка,
която вече там я няма.

Това беше една голяма любов,
по-голяма от света,
която в един миг заличи
от моето минало цялата тъга така,
както зората ражда деня от ноща.

Преди това беше ти...
А днес колко нощи прекарвам
в очакване да чуя стъпките ти,
колко пъти се връщам в сънищата си,
внезапно притиснала
възглавницата в прегръдките си
и отново теб виждам.

Това беше голяма любов,
по-голяма от света,
носеше ми ти в утрото красотата,
усмивката в мойте очи, усмивка,
която вече там я няма.

Преди това беше ти...
А днес колко нощи прекарвам
в очакване да чуя стъпките ти,
колко пъти се връщам в сънищата си,
внезапно притиснала
възглавницата в прегръдките си
и отново теб виждам.

Това беше голяма любов,
по-голяма от света,
носеше ми ти в моето утро красотата,
усмивката в мойте очи, усмивка,
която вече там я няма…


19.12.2008г.





Тагове:   amore,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: qnam
Категория: Поезия
Прочетен: 377794
Постинги: 300
Коментари: 114
Гласове: 398
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930