Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2010 23:03 - LIONEL RICHIE - Hello
Автор: qnam Категория: Поезия   
Прочетен: 419 Коментари: 0 Гласове:
1



  I"ve been alone with you
Inside my mind
And in my dreams I"ve kissed your lips
A thousand times
I sometimes see you
Pass outside my door
Hello!
Is it me you"re looking for?
I can see it in your eyes
I can see it in your smile
You"re all I"ve ever wanted
And my arms are open wide
Because you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much
I love you
I long to see the sunlight in your hair
And tell you time and time again
How much I care
Sometimes I feel my heart will overflow
Hello!
I"ve just got to let you know
Because I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely?
Or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven"t got a clue
But let me start by saying I love you

Hello!
Is it me you"re looking for?
Because I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely?
Or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
for I haven"t got a clue
But let me start by saying I love you



Сам съм бил с теб 
в съзнанието си.
И в мечтите си хиляди пъти
устните ти съм целувал.
Понякога те виждам
да преминаваш отвън, 
покрай вратата ми.
Здравей!
Аз ли съм този, който търсиш?
Мога да видя това в очите ти.
Мога да го съзра в усмивката ти.
Ти си всичко което някога съм искал.
И ръцете ми широко са отворени,
защото знаеш точно какво ще ти кажа
и знаеш точно какво ще направя.
Искам да ти кажа толкова много:
“Обичам те!”

Копнея да виждам слънчевата

светлина в косите ти.
И да ти казвам час по час отново
колко съм загрижен.
Понякога чувствам сърцето ми ще се препълни.
Здравей!
Тъкмо бях взел позволение да те познавам,
защото се чудя къде си
и чудя се какво правиш?
Чувстваш ли се понякога самотна?
Или обичаш някой друг?
Кажи ми как да спечеля сърцето ти,
за да не загубя нишката?
Но позволи ми да тръпна,
докато изричам: “Обичам те!”
Здравей!
Тъкмо бях взел позволение да те познавам
Защото се чудя къде си
и чудя се какво правиш?
Чувстваш ли се понякога самотна?
Или обичаш някой друг?
Кажи ми как да спечеля сърцето ти,
за да не загубя нишката?
Но позволи ми да тръпна, докато изричам:
“Обичам те!”
 









Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: qnam
Категория: Поезия
Прочетен: 378471
Постинги: 300
Коментари: 114
Гласове: 398
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930