Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2010 15:27 - Не може да се отрече сексапила на психодоктора
Автор: qnam Категория: Поезия   
Прочетен: 635 Коментари: 0 Гласове:
0



Каква с/а/тана тя!

Не предполагах, че дотолкова...
абе луда съм глава.
Започнах да се задявам чак с психодоктора,
докато чаках си едни книжа.
Ами той чааааак сега видя, че съм млада...
и вече взе от друга посока да ме напада...
Какъв приятен изглед е за юли –
пред погледа усмихват му се “дюли”.
И както гледам, че по сочнички си пада,
загърбва даже “глистите” от “Прада”.
И си казвам този джентълмен
родил се е само за мен.
Почна да рови около това
как аджеба ме пускат в "командировка" –
милото де – ами “меморандум” е добра трактовка, та затова..
Добре, че беше сестрата - адашката ми, да даде едното рамо
и да каже, че тя била е за такава работица само…
Всеки ден да среща нови засукани мъже…,
докторът я изгледа като из под пенсне…
Каза, че басейнче иска да прави до речния бряг
и да поглежда нахално с бинокълче как
клиентКи по бански на ята пристигат,
рейтинга на докторчето наше "да вдигат".
Вярвам, че има възможност, дори –
нали Козирозите спят над пари
/Справка - Левон Хампарцумян/
геотермална вода да открие -
предизвикателство голямо
и по това сме на едно мнение… ние


Тагове:   може,   отрече,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: qnam
Категория: Поезия
Прочетен: 378559
Постинги: 300
Коментари: 114
Гласове: 398
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930